(?)

Op deze pagina komen de titels die al gedaan zijn. Om een titel te krijgen, ga naar Test en zet je antwoorden in het gastenboek. Elke titel komt daar ook.

VERTALINGEN:

Maid: Dienares       Time: Tijd

Page: Knecht          Breath: Adem

Mage: Magiër          Doom: Doem

Knight: Ridder         Blood: Bloed

Rogue: Schurk         Heart: Hart

Sylph: Sylph            Space: Ruimte

Seer: Ziener             Mind: Gedachten

Thief: Dief                Light: Licht

Heir: Erfgenaam        Void: Leegte

Bard: Bard                Rage: Woede

Prince: Prins              Hope: Hoop

Witch: Heks               Life: Leven

Sylph van Leven (Sylph of Life)


Een Sylph geneest, en doet dat door middel van zijn/haar aspect. Ze werken het beste samen met anderen en zijn vaak goed in het oplossen van conflicten.

Spelers van Leven kunnen het leven van andere wezens besturen. Terwijl een goedaardige speler andere spelers kan genezen kan een minder vriendelijke speler het leven van een ander korter maken of zelfs wegnemen.


Heer van Woede (Lord of Rage)


Een Heer komt alleen maar voor in sessies van twee spelers. Het is de meest actieve class mogelijk. Een Heer is ‘heer’ en meester over zijn aspect, en heeft enorme destructieve kracht.

Een speler van Woede zorgt dat hij krijgt wat hij wil door het gebruiken of manipuleren van woede. Terwijl een actieve speler van Woede zijn woede kan gebruiken als wapen, kan een passieve speler van Woede de emoties van anderen manipuleren, of het nou goede bedoelingen heeft of niet.

Heks van Licht (Witch of Light)

Heksen zijn extreem actief, en vaak belangrijk in de plannen van hun teamgenoten. Ze kunnen hun aspect vrij manipuleren en laten groeien en krimpen.

Spelers van Licht hebben de krachten van geluk. Daarom kunnen ze dankzij hun krachten de goede uitkomsten begrijpen en de oorzaken daarvan, of de kans dat zo een uitkomst er is veranderen. Ook al is het Licht zijn spelers van Licht vaak wat ‘duisterder’ dan hun medespelers, en nemen ze vaak meer risico’s om te kunnen winnen.

Dienares van Woede (Maid of Rage)

Dienaressen hebben vaak de bedoeling om hun krachten te gebruiken om teamgenoten te helpen. Maar waar ze echt goed in zijn is zichzelf direct helpen door het gebruiken van hun aspect.

Een speler van Woede zorgt dat hij krijgt wat hij wil door het gebruiken of manipuleren van woede. Terwijl een actieve speler van Woede zijn woede kan gebruiken als wapen, kan een passieve speler van Woede de emoties van anderen manipuleren, of het nou goede bedoelingen heeft of niet.

Ziener van Leven (Seer of Life)

Zieners zijn passief. Ze zijn vaak wijs en hebben de voorkeur aan logica. Ze helpen hun teamgenoten door kennis en het begrijpen van hun aspect. 

Spelers van Leven kunnen het leven van andere wezens besturen. Terwijl een goedaardige speler andere spelers kan genezen kan een minder vriendelijke speler het leven van een ander korter maken of zelfs wegnemen.

Erfgenaam van Tijd (Heir of Time)

Erfgenamen worden door hun aspect geholpen, zelfs als ze nog zwak zijn en maar net begonnen zijn. Dit kan bijvoorbeeld door een nuttige windvlaag of storm voor een speler van Adem of niet kunnen worden gezien door hogere wezens voor een speler van Leegte.

Spelers van Tijd kunnen de loop van de tijd besturen en er vrij doorheen reizen. Daarom zijn ze vaak erg belangrijk voor hun team om te winnen, want ze kunnen alle negatieve veranderingen voor hun sessie ongedaan maken. De gedachten van een speler van Tijd zijn vaak rustig en zorgeloos, en ze zijn vaak muzikaal. Hun Land heeft altijd een groot bouwwerk wat bij hun tijdreisinstrument hoort, en als het vernietigd wordt begint de sessie opnieuw met iets andere omstandigheden.

Knecht van Hart (Page of Heart)

Knechten zijn vaak extreem zwak en passief aan het begin van het spel. Maar ze hebben eigenlijk enorme kracht, en als het ze lukt om lang genoeg te overleven om god tier te halen, zullen hun krachten alle anderen overtreffen.

Spelers van Hart begrijpen veel over zichzelf, en hebben waarschijnlijk krachten die iets met emoties of de ziel te maken hebben. Ze zijn vaak alleen bezig, al tonen ze het niet vaak. De reis van een speler van Hart om zichzelf beter te leren kennen leidt vaak tot het splitsen en aftakken van hun persoonlijkheid, wat een vorm kan aannemen zo complex als volledige splitsing van iemand tot iets simpels als een voorliefde voor het rollenspel.

Sylph van Woede (Sylph of Rage)

Een Sylph geneest, en doet dat door middel van zijn/haar aspect. Ze werken het beste samen met anderen en zijn vaak goed in het oplossen van conflicten.

Een speler van Woede zorgt dat hij krijgt wat hij wil door het gebruiken of manipuleren van woede. Terwijl een actieve speler van Woede zijn woede kan gebruiken als wapen, kan een passieve speler van Woede de emoties van anderen manipuleren, of het nou goede bedoelingen heeft of niet.

Dienares van Hart (Maid of Heart)

Dienaressen hebben vaak de bedoeling om hun krachten te gebruiken om teamgenoten te helpen. Maar waar ze echt goed in zijn is zichzelf direct helpen door het gebruiken van hun aspect.

Spelers van Hart begrijpen veel over zichzelf, en hebben waarschijnlijk krachten die iets met emoties of de ziel te maken hebben. Ze zijn vaak alleen bezig, al tonen ze het niet vaak. De reis van een speler van Hart om zichzelf beter te leren kennen leidt vaak tot het splitsen en aftakken van hun persoonlijkheid, wat een vorm kan aannemen zo complex als volledige splitsing van iemand tot iets simpels als een voorliefde voor het rollenspel.

Dief van Woede (Thief of Rage)

Dieven zijn misschien wel het meest actief van de normale classes. Ze hebben de kracht om hun eigen aspect van anderen te stelen en het direct te gebruiken voor zichzelf. Hun passieve vorm is de Schurk.

Een speler van Woede zorgt dat hij krijgt wat hij wil door het gebruiken of manipuleren van woede. Terwijl een actieve speler van Woede zijn woede kan gebruiken als wapen, kan een passieve speler van Woede de emoties van anderen manipuleren, of het nou goede bedoelingen heeft of niet.

Prins van Ruimte (Prince of Space)

Prins is een erg actieve class. Het zijn vernietigers, en ze kunnen vernietigen door middel van hun aspect. Ook kunnen ze hun aspect vernietigen.

Spelers van Ruimte kunnen ruimte veranderen zoals zij dat willen. Zo kunnen ze de grootte en beweging van voorwerpen veranderen. Ze zijn absoluut essentieel voor een sessie om te winnen, want ze zijn verantwoordelijk voor het maken van het nieuwe universum.

Magiër van Licht (Mage of Light)

Magiërs hebben de kracht om hun aspect te zien en die kennis voor zichzelf te gebruiken. Vaak gebeurt er op een gegeven moment iets tragisch met hen, wat meestal iets met hun aspect te maken heeft. Een Magiër kan worden gezien als een actieve Ziener.

Spelers van Licht hebben de krachten van geluk. Daarom kunnen ze dankzij hun krachten de goede uitkomsten begrijpen en de oorzaken daarvan, of de kans dat zo een uitkomst er is veranderen. Ook al is het Licht zijn spelers van Licht vaak wat ‘duisterder’ dan hun medespelers, en nemen ze vaak meer risico’s om te kunnen winnen.

Ridder van Doem (Knight of Doom)

Ridders zijn krijgers. Ze kunnen hun team helpen door te vechten door middel van hun aspect. Vaak beschermen ze hun teamgenoten, en zijn ze goede leiders.

Doem heeft vooral veel te maken met dood, en kan worden gezien als het tegenovergestelde van Hoop of Leven. Doem kan ook visioenen meebrengen die iets met de dood van anderen te maken hebben.

Heks van Hart (Witch of Heart)

Heksen zijn extreem actief, en vaak belangrijk in de plannen van hun teamgenoten. Ze kunnen hun aspect vrij manipuleren en laten groeien en krimpen.

Spelers van Hart begrijpen veel over zichzelf, en hebben waarschijnlijk krachten die iets met emoties of de ziel te maken hebben. Ze zijn vaak alleen bezig, al tonen ze het niet vaak. De reis van een speler van Hart om zichzelf beter te leren kennen leidt vaak tot het splitsen en aftakken van hun persoonlijkheid, wat een vorm kan aannemen zo complex als volledige splitsing van iemand tot iets simpels als een voorliefde voor het rollenspel.

Dienares van Gedachten (Maid of Mind)

Dienaressen hebben vaak de bedoeling om hun krachten te gebruiken om teamgenoten te helpen. Maar waar ze echt goed in zijn is zichzelf direct helpen door het gebruiken van hun aspect.

Spelers van Gedachten kunnen vaak de gedachten en beslissingen van anderen beter begrijpen. Vaak zijn ze strategisch en hebben ze de voorkeur aan logica. Ze maken vaak de beste keuzes en hebben de kracht om te communiceren met wezens zoals de gesplitste versies van een speler van Hart.

Prins van Leegte (Prince of Void)

Prins is een erg actieve class. Het zijn vernietigers, en ze kunnen vernietigen door middel van hun aspect. Ook kunnen ze hun aspect vernietigen.

Spelers van Leegte beschikken de kracht om informatie te besturen, om precies te zijn het verbergen en vernietigen ervan. Omdat ze zichzelf en anderen kunnen verbergen zijn ze de beste hulp bij het zorgen dat ze ongezien blijven door anderen. Ze zijn vaak erg technisch, en meestal een stuk voorzichtiger dan hun teamgenoten.

Ziener van Hoop (Seer of Hope)

Zieners zijn passief. Ze zijn vaak wijs en hebben de voorkeur aan logica. Ze helpen hun teamgenoten door kennis en het begrijpen van hun aspect. 

Spelers van Hoop bezitten de kracht van letterlijke hoop. Dit kan de vorm aannemen van motivatie tot witte stralen van heilige magie. Ze kunnen ook de hoop van anderen besturen, afhankelijk van hun class. Helden van Hoop zijn vaak enthousiast en ijverig, maar de daden die ze verrichten kunnen onhandig zijn en soms de dood tot gevolg hebben.

Bard van Leegte (Bard of Void)

Bard is een erg ingewikkelde class, en ze hebben evenveel kans om hun team te verdoemen en te vernietigen als dat ze kunnen zorgen voor een spectaculaire overwinning. Ze beïnvloeden anderen vaak, en doen dat om vernietiging door hun aspect of van hun aspect toe te staan.

Spelers van Leegte beschikken de kracht om informatie te besturen, om precies te zijn het verbergen en vernietigen ervan. Omdat ze zichzelf en anderen kunnen verbergen zijn ze de beste hulp bij het zorgen dat ze ongezien blijven door anderen. Ze zijn vaak erg technisch, en meestal een stuk voorzichtiger dan hun teamgenoten.

Magiër van Tijd (Mage of Time)

Magiërs hebben de kracht om hun aspect te zien en die kennis voor zichzelf te gebruiken. Vaak gebeurt er op een gegeven moment iets tragisch met hen, wat meestal iets met hun aspect te maken heeft. Een Magiër kan worden gezien als een actieve Ziener.

Spelers van Tijd kunnen de loop van de tijd besturen en er vrij doorheen reizen. Daarom zijn ze vaak erg belangrijk voor hun team om te winnen, want ze kunnen alle negatieve veranderingen voor hun sessie ongedaan maken. De gedachten van een speler van Tijd zijn vaak rustig en zorgeloos, en ze zijn vaak muzikaal. Hun Land heeft altijd een groot bouwwerk wat bij hun tijdreisinstrument hoort, en als het vernietigd wordt begint de sessie opnieuw met iets andere omstandigheden.

Knecht van Leven (Page of Life)

Knechten zijn vaak extreem zwak en passief aan het begin van het spel. Maar ze hebben eigenlijk enorme kracht, en als het ze lukt om lang genoeg te overleven om god tier te halen, zullen hun krachten alle anderen overtreffen.

Spelers van Leven kunnen het leven van andere wezens besturen. Terwijl een goedaardige speler andere spelers kan genezen kan een minder vriendelijke speler het leven van een ander korter maken of zelfs wegnemen.

Sylph van Doem (Sylph of Doom)

Een Sylph geneest, en doet dat door middel van zijn/haar aspect. Ze werken het beste samen met anderen en zijn vaak goed in het oplossen van conflicten.

Doem heeft vooral veel te maken met dood, en kan worden gezien als het tegenovergestelde van Hoop of Leven. Doem kan ook visioenen meebrengen die iets met de dood van anderen te maken hebben.

Erfgenaam van Woede (Heir of Rage)

Erfgenamen worden door hun aspect geholpen, zelfs als ze nog zwak zijn en maar net begonnen zijn. Dit kan bijvoorbeeld door een nuttige windvlaag of storm voor een speler van Adem of niet kunnen worden gezien door hogere wezens voor een speler van Leegte.

Een speler van Woede zorgt dat hij krijgt wat hij wil door het gebruiken of manipuleren van woede. Terwijl een actieve speler van Woede zijn woede kan gebruiken als wapen, kan een passieve speler van Woede de emoties van anderen manipuleren, of het nou goede bedoelingen heeft of niet.

Bard van Adem (Bard of Breath)

Bard is een erg ingewikkelde class, en ze hebben evenveel kans om hun team te verdoemen en te vernietigen als dat ze kunnen zorgen voor een spectaculaire overwinning. Ze beïnvloeden anderen vaak, en doen dat om vernietiging door hun aspect of van hun aspect toe te staan.

Spelers van Adem kunnen wind besturen. Maar naast gewoon wind kunnen spelers van Adem ook hun team motiveren, zelfs door er gewoon alleen maar te zijn. Ze zijn vaak meer met hun team bezig dan met zichzelf, al zijn nuttige teamgenoten ook handig voor hen.

Erfgenaam van Bloed (Heir of Blood)

Erfgenamen worden door hun aspect geholpen, zelfs als ze nog zwak zijn en maar net begonnen zijn. Dit kan bijvoorbeeld door een nuttige windvlaag of storm voor een speler van Adem of niet kunnen worden gezien door hogere wezens voor een speler van Leegte.

Spelers van Bloed zijn vaak erg goede leiders. Bloed kan relaties betekenen, en vaak betekent dit voor de speler ook dat hij of zij erg veel relaties heeft binnen de groep. Een goede speler van Bloed kan er voor zorgen dat een team dat uit elkaar dreigt te vallen goed samen blijft.